Замовлення

Загальна інформація

  • Оформити замовлення онлайн можна цілодобово.
  • Для отримання Замовлення обов'язково необхідно вказати номер телефону тільки українських провайдерів телефонного зв'язку (ми не можемо перетелефонувати Клієнту, який знаходиться не в Україні на номери зарубіжних операторів).
  • При оформленні замовлення Ви можете залишити коментар для збирача, як до кожної позиції товару, так і до замовлення в цілому. В коментарях Ви можете замовити дзвінок збирача під час збирання кошика.
  • Фото упаковки, представлене на сайті, може відрізнятися від реальної упаковки. Для отримання більш точної інформації, завжди звертайте увагу на реальну упаковку. Якщо потрібно більше відомостей про товар, будь ласка, зв'яжіться з виробником або напишіть у коментарях до замовлення необхідне Вам уточнення.

Повернення товарів

  • При отриманні замовлення Ви завжди можете відмовитись від будь-якого доставленого товару, відповідно до Закону України про права споживачів.
  • Згідно Закону України ми не зможемо здійснити повернення підакцизних товарів: алкогольна, тютюнова продукція - навіть, якщо ці товари належної якості.
  • Товари групи "суперфреш": кулінарія, свіжі м'ясо, риба, фрукти-овочі, незавакуумовані ковбасні або делікатесні вироби - перевіряються в присутності кур'єра. Повернення можливе, якщо товар перевірений і унаслідок неналежноі якості тут же повернений кур'єру.
  • Згідно Закону України про захист прав споживачів повернення товару можливе лише за умови збереження Чека і зіпсованого Товару.

Закон України "Про захист прав споживачів"

Постанова про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів"

Зміни замовлення

Кількість доданих позицій не може перевищувати 3 одиниці. Будь ласка, повідомляйте про зміни якомога скоріше.

Зміни до замовлень приймаються:

  • в замовлення з доставкою до 18:00 - до 09:00 поточного дня;
  • в замовлення з доставкою до 22:00 - до 13:00;
 

Ціни на товари

  • Ціни на товари в Інтернет-магазині такі ж, як і на полицях супермаркету, де збирається Ваше замовлення, проте кошик збирається та проводиться через касу завжди в день доставки, тому фактична сума замовлення може відрізнятися, якщо ціна на обрані Вами товари змінилася.
  • В Інтернет-магазині діють виключно ті знижки, акції, спеціальні пропозиції продавця, які вказані безпосередньо на сайті при оформленні замовлення. Звертаємо увагу, що знижки, акції, спеціальні пропозиції продавця, представлені в Інтернет-магазині, можуть відрізнятися від пропозицій, діючих для покупки в торговельних центрах продавців.
  • Ціни на товари в Інтернет-магазині включають ПДВ, за винятком групи тютюнових виробів.
  • При отриманні замовлення Ви отримуєте фіскальний чек супермаркета, який підтверджує вартість товарів.
  • Ви будете повідомлені про зміну вартості обраних Вами товарів шляхом СМС повідомлення або телефонним дзвінком
  • Ціни та наявність товару в гіпермаркеті можуть змінюватися, тому фактична сума замовлення може відрізнятися, особливо, якщо Ви обрали доставку на майбутній день. При зміні ціни більше, ніж на 5 грн за одну позицію, чи зміни у вазі Товару, що продається «на вагу», більше ніж +/- 200 грамів від вказаної ваги у замовленні, Збирач проінформує про це. Загальна кількість вагового товару може вар'юватися в залежності від самого товару та особливостей його упаковки у гіпермаркеті.
  • Дисконтні картки мереж супермакетів не діють під час оформлення замовлення на сайті Інтернет-магазину.
 

Кур'єрська доставка

Загальна інформація

  • Кур’єрська доставка передбачає доставку замовлення до дверей в межах обраного часового вікна. Доставка до дверей можлива тільки за наявності робочого ліфта у Вашому домі. У разі його відсутності або несправності до вартості доставки включається доплата за підйом. Розмір доплати розраховується залежно від ваги Вашого замовлення і поверху. Вартість Ви можете уточнити у оператора контакт-центру.
  • У випадку, якщо Ви не можете гарантувати свою присутність протягом всього часового вікна, будь ласка, зв'яжіться з оператором контакт-центру по телефону 0800 20 20 20.
  • Розклад вікон доставки можна подивитися, натиснувши у правому верхньому куті сторінки на таймер.

Перед тим, як доставити Ваше замовлення, ми маємо підтвердити у Вас адресу та умови доставки:

  • для замовлень з доставкою до 18:00 - до 09:00 поточного дня;
  • для замовлень з доставкою до 22:00 - до 13:00.

Вартість доставки

  • Вартість доставки залежить від адреси доставки.
  • Мінімальна вартість кур’єрської доставки у Харкові 79 грн.
  • У разі, якщо кур'єр приїжджає за адресою клієнта два рази в одне й те саме часове вікно, клієнт оплачує кожну доставку (можливість узгоджується індивідуально).

Вам потрібно зробити декілька окремих замовлень (на різні чеки), але Ви хочете, щоб вони були об'єднані в одну доставку. При оформленні доставки, що складається з декількох, але не більше трьох, замовлень на одну адресу, на одне вікно доставки та з одного магазину - вартість доставки буде розраховуватись як для одного замовлення, що також включає в себе сукупну вагу по усім замовленням. Якщо Вам необхідно оформити доставку, що складається з чотирьох і більше замовлень, то вартість доставки буде збільшуватися на 10 грн. за кожне наступне замовлення, а перерахунок вартості ваги буде здійснюватись відповідно до тарифів, означених вище.

Доставка важких замовлень

При оформленні замовлення загальною вагою 41 кг і більше, нараховуватиметься додаткова комісія у розмірі, зазначеному в таблиці.

Вага товару від …, кг Доплата за вагу, грн
41 25
51 50
61 75
71 100
81 125
91 150
101 175
111 200
121 225
131 250
141 275
151 300
161 325
171 350
181 375
191 400
201 425
211 450
221 475
231 500
241 525
251 550
261 575
271 600
281 625
291 650
301 675
311 700
321 725
331 750
341 775
351 800
361 825
371 850
381 875
391 900
401 925
411 950
421 975
431 1000
441 1025
451 1050
461 1075
471 1100
481 1125
491 1150
501 1175
511 1200
521 1225
531 1250
541 1275
551 1300
561 1325
571 1350
581 1375
591 1400
601 1425
611 1450
621 1475
631 1500
641 1525
651 1550
661 1575
671 1600
681 1625
691 1650
701 1675
711 1700
721 1725
731 1750
741 1775
751 1800
761 1825
771 1850
781 1875
791 1900
801 1925
811 1950
821 1975
831 2000
841 2025
851 2050
861 2075
871 2100
881 2125
891 2150
901 2175
911 2200
921 2225
931 2250
941 2275
951 2300
961 2325
971 2350
981 2375
991 2400
1001 2425
1011 2450
1021 2475
1031 2500
1041 2525
1051 2550
1061 2575
1071 2600
1081 2625
1091 2650
1101 2675
1111 2700
1121 2725
1131 2750
1141 2775
1151 2800
1161 2825
1171 2850
1181 2875
1191 2900
1201 2925

Об'ємні одиниці товару

Приклад: кошик 50л, карнізи для ванн, санчата - доставляються на індивідуальних умовах.

Сервісний збір

Кур’єрська служба може встановлювати в тому числі тариф «Сервісний збір», що застосовується для розрахунку винагороди за виконання Замовлення Кур’єрською службою (Повіреним) згідно Публічної оферти, розміщеної на Сайті.

Тариф «Сервісний збір» визначається у відсотках від вартості кошику (під вартістю кошику розуміється фактична вартість замовлених Клієнтом (Довірителем) через Сайт Товарів, що зазначена у відповідному фіскальному чеку Продавця). Розмір Сервісного збору та порядок його визначення зазначається під час оформлення Клієнтом Замовлення на Сайті.

Попередня сума Сервісного збору розраховується під час оформлення замовлення Клієнтом на Сайті та коригується з урахуванням фактичної вартості Товарів, зазначеної у відповідному фіскальному чеку Продавця.

У випадку повної чи часткової відмови Клієнта від прийняття замовлених Товарів, а також у випадку повного чи часткового повернення Клієнтом замовлених Товарів Сервісний збір поверненню Клієнту не підлягає, якщо інше прямо не передбачено Публічною офертою.

Винагорода за збирання

Винагорода за збирання є додатковою частиною винагороди Кур'єрської служби (Zakaz.ua) за виконання Замовлення відповідно до умов Оферти. Ця додаткова частина винагороди Кур'єрської служби оплачується Клієнтом (Довірителем) за його власним бажанням у будь-якому розмірі, вказаному Клієнтом на його розсуд у відповідному полі для введення суми такої винагороди на Сайті. Кошти, сплачені Клієнтом (Довірителем) в рахунок виплати винагороди за збирання є доходом Кур'єрської служби (Zakaz.ua).

Винагорода за збирання

Винагорода за збирання є додатковою частиною винагороди Кур'єрської служби (Zakaz.ua) за виконання Замовлення відповідно до умов Оферти. Ця додаткова частина винагороди Кур'єрської служби оплачується Клієнтом (Довірителем) за його власним бажанням у будь-якому розмірі, вказаному Клієнтом на його розсуд у відповідному полі для введення суми такої винагороди на Сайті. Кошти, сплачені Клієнтом (Довірителем) в рахунок виплати винагороди за збирання є доходом Кур'єрської служби (Zakaz.ua).

Відміна замовлення

  • Кур'єрська служба залишає за собою право відмінити замовлення у випадку неможливості його доставки (паводки, землетруси, катаклізми, складна транспортна ситуація у місті, або якщо адреса пункта доставки знаходиться в зоні, до якої неможливо під'їхати на автомобілі ближче ніж в радіусі 50 метрів). У випадку відміни замовлення, Клієнт може самостійно повторити замовлення на сайті.
  • Ми залишаємо за собою право проводити інформування Клієнтів про відміну замовлень шляхом смс-повідомлення (максимум за 2 години до кінця обраного вікна доставки).
  • Якщо ми не зможемо зв'язатися з Вами, компанія залишає за собою право перенести Ваше замовлення на наступне вікно доставки чи відмінити його.
  • Відмінити замовлення чи перенести його на інше вікно доставки після його оформлення Ви маєте можливість зателефонувавши до контакт-центру за номером (057) 761 34 40.

При цьому зміни до замовлень приймаються:

  • для замовлень з доставкою до 18:00 - до 09:00 поточного дня;
  • для замовлень з доставкою до 22:00 - до 13:00.

Закриття вікон доставки

Іноді доставка на обране вікно недоступна. В такому випадку Ви побачите на головній сторінці позначку "Завантажено" для цього вікна доставки. Приносимо свої вибачення, якщо Ви мали намір зробити замовлення, а доставка на потрібний Вам час була закрита. На даному етапі, це єдина можливість забезпечити гідний рівень сервісу для вже оформлених замовлень у разі пікового попиту.

Cамовивіз

Ваше замовлення буде зібране в супермаркеті Восторг за адресою: вул. Клочківська, 134 Б, де Ви зможете забрати його з 10:00 до 19:00.

Способи оплати при самовивозі:

  • Готівка
  • Карткою Visa/Mastercard на сайті
  • Карткою Visa/Mastercard під час отримання замовлення
 

Доставка Новою поштою

Загальна інформація

Мешканці міст, в яких кур’єрська доставка не доступна, а також всі інші клієнти zakaz.ua, можуть скористатися зручним способом отримання Замовлення у найближчому відділенні Нової пошти.

Новою поштою можуть бути доставлені тільки окремі представлені на сайті товари, до яких належать товари непродуктової групи та продукти з терміном придатності понад 30 діб, що не потребують спеціального температурного режиму.

Термін доставки замовлення: 1-3 дні

Доставка Замовлення здійснюється виключно у відділення Нової пошти. Доставка кур’єром за адресою одержувача або з використанням поштомату не доступні.

Вартість доставки Новою поштою

Вартість доставки становить від 78 гривень та варіюється в залежності від ваги та габаритів Замовлення, яке буде сформоване для відправлення Новою поштою. Точна вартість збирання і доставки буде зазначена при оформленні Замовлення на сайті. Оплату послуг компанії Нова пошта здійснює Zakaz.ua. В свою чергу, компенсація вартості доставки Замовлення Новою поштою включається в загальну вартість виконання Замовлення.

Оплатити Замовлення необхідно до моменту його виконання банківською платіжною карткою на сайті.

Отримання замовлення

Про прибуття Замовлення до відділення Нової пошти Вам буде надіслано СМС-повідомлення.

Відправлене Замовлення буде зберігатися у відділенні Нової пошти 5 календарних днів.

Для отримання Замовлення достатньо мати при собі номер експрес-накладної, оригінал паспорту громадянина України/закордонного паспорту або телефон з номером, вказаним в експрес-накладній.

1) Якщо замовлення не буде отримане Клієнтом у відділенні Нової пошти протягом вказаного терміну зберігання, замовлення буде вважатися не виконаним. В такому випадку, вартість замовленого товару та сплачених послуг доставки не повертається. В разі, коли Клієнт з особистих причин не може отримати вчасно відправлення, він може звернутись на лінію підтримки Zakaz.ua для погодження умов подовження терміну зберігання у відділенні Нової Пошти.

2) Якщо Клієнт відмовляється від отримання замовлення через пошкодження чи не відповідність змісту отриманого відправлення, замовлення вважається не виконаним. В такому випадку, вартість замовленого товару повертається. Замовлення не можна забрати частково.

3) При виявленні пошкодження замовлення після його отримання, Клієнт може звернутись на лінію підтримки Zakaz.ua для вирішення спірних питань.

4) Якщо Клієнт не може отримати замовлення особисто, він може замовити зміну даних отримувача.

5) Якщо Клієнт не може отримати замовлення у відділенні Нової пошти, вказаному в замовленні, він може замовити перенаправлення замовлення, сплативши вартість всіх послуг доставки, пов’язаних з перенаправленням замовлення.

Товари, які не підлягають обміну або поверненню

Згідно зі статтею 9 Закону України «Про захист прав споживачів», Кабінетом Міністрів України затверджено перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну або поверненню. До таких товарів відносяться:

  • перо-пухові вироби;
  • дитячі іграшки м'які;
  • дитячі іграшки гумові надувні;
  • рукавички;
  • тюлегардинні і мереживні полотна;
  • білизна натільна;
  • постільна білизна;
  • панчішно-шкарпеткові вироби;
  • друковані видання;
  • диски для лазерних систем зчитування із записом;
  • товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування т. д.);
  • товари особистої гігієни (наприклад, епілятори, електробритви, машинки для стрижки волосся);
  • продовольчі товари (дитяче харчування і т. д.).
 

Оплата

  • Готівкою під час отримання зібраного кошика, на основі загальної суми замовлення по чеку.
  • Згідно законодавства сума готівкового розрахунку протягом одного дня не може перевищувати 50000 (п'ятдесяти тисяч) гривень).
  • Карткою Visa/Mastercard на сайті.
  • Прохання перевіряти коректність решти одразу в присутності кур'єра.
 

Збірка

  • Ми зобов'язуємося зібрати для Вас найсвіжіші та найякісніші продукти, що є у наявності. Ваш особистий збирач зацікавлений у тому, щоб виконати Ваші вказівки максимально точно. Детальніше про збирання
  • Ваше замовлення буде упаковане в пакети обраної мережі, які оплачуються окремо.
  • Побутова хімія пакується окремо.
  • Залежно від об'єму замовлення та категорій обраних товарів, Ваше замовлення буде упаковано в один чи більше пакетів (їх вартість додається до Вашого замовлення).
  • Під час транспортування, заморожені та охолодженні продукти знаходяться у термо-ящиках, в яких підтримується необхідна для продуктів температура.