+380577613440

Замовлення

Загальна інформація

  • Оформити замовлення онлайн можна цілодобово.
  • Для отримання Замовлення обов'язково необхідно вказати номер телефону тільки українських провайдерів телефонного зв'язку (ми не можемо перетелефонувати Клієнту, який знаходиться не в Україні на номери зарубіжних операторів).
  • При оформленні замовлення Ви можете залишити коментар для збирача, як до кожної позиції товару, так і до замовлення в цілому. В коментарях Ви можете замовити дзвінок збирача під час збирання кошика.
  • Фото упаковки, представлене на сайті, може відрізнятися від реальної упаковки. Для отримання більш точної інформації, завжди звертайте увагу на реальну упаковку. Якщо потрібно більше відомостей про товар, будь ласка, зв'яжіться з виробником або напишіть у коментарях до замовлення необхідне Вам уточнення.

Повернення товарів

  • При отриманні замовлення Ви завжди можете відмовитись від будь-якого доставленого товару, відповідно до Закону України про права споживачів.
  • Згідно Закону України ми не зможемо здійснити повернення підакцизних товарів: алкогольна, тютюнова продукція - навіть, якщо ці товари належної якості.
  • Товари групи "суперфреш": кулінарія, свіжі м'ясо, риба, фрукти-овочі, незавакуумовані ковбасні або делікатесні вироби - перевіряються в присутності кур'єра. Повернення можливе, якщо товар перевірений і унаслідок неналежноі якості тут же повернений кур'єру.
  • Згідно Закону України про захист прав споживачів повернення товару можливе лише за умови збереження Чека і зіпсованого Товару.

Закон України "Про захист прав споживачів"

Постанова про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів"

Зміни замовлення

Кількість доданих позицій не може перевищувати 3 одиниці. Будь ласка, повідомляйте про зміни якомога скоріше.

Зміни до замовлень приймаються:

  • в замовлення з доставкою до 18:00 - до 09:00 поточного дня;
  • в замовлення з доставкою до 22:00 - до 13:00;

Ціни на товари

  • Ціни на товари в Інтернет-магазині такі ж, як і на полицях супермаркету, де збирається Ваше замовлення, проте кошик збирається та проводиться через касу завжди в день доставки, тому фактична сума замовлення може відрізнятися, якщо ціна на обрані Вами товари змінилася.
  • Ціни на товари в Інтернет-магазині включають ПДВ, за винятком групи тютюнових виробів.
  • При отриманні замовлення Ви отримуєте фіскальний чек супермаркета, який підтверджує вартість товарів.
  • Ви будете повідомлені про зміну вартості обраних Вами товарів шляхом СМС повідомлення або телефонним дзвінком
  • Ціни та наявність товару в гіпермаркеті можуть змінюватися, тому фактична сума замовлення може відрізнятися, особливо, якщо Ви обрали доставку на майбутній день. При зміні ціни більше, ніж на 5 грн за одну позицію, чи зміни у вазі Товару, що продається «на вагу», більше ніж +/- 200 грамів від вказаної ваги у замовленні, Збирач проінформує про це. Загальна кількість вагового товару може вар'юватися в залежності від самого товару та особливостей його упаковки у гіпермаркеті.
  • Дисконтні картки мереж супермакетів не діють під час оформлення замовлення на сайті Інтернет-магазину. Всі знижки та АКЦІЇ, що діють у супермаркеті, актуальні і для Інтернет-магазину.

Кур'єрська доставка

Загальна інформація

  • Кур’єрська доставка передбачає доставку замовлення до дверей в межах обраного часового вікна. Доставка до дверей можлива тільки за наявності робочого ліфта у Вашому домі. У разі його відсутності або несправності до вартості доставки включається доплата за підйом. Розмір доплати розраховується залежно від ваги Вашого замовлення і поверху. Вартість Ви можете уточнити у оператора контакт-центру.
  • У випадку, якщо Ви не можете гарантувати свою присутність протягом всього часового вікна, будь ласка, зв'яжіться з оператором контакт-центру.
  • Розклад вікон доставки можна подивитися, натиснувши у правому верхньому куті сторінки на таймер.
  • Доставка в зони області та передмістя Харкова: дивіться сторінку Мапа доставки

Перед тим, як доставити Ваше замовлення, ми маємо підтвердити у Вас адресу та умови доставки:

  • для замовлень з доставкою до 18:00 - до 09:00 поточного дня;
  • для замовлень з доставкою до 22:00 - до 13:00.

Вартість доставки

  • Вартість доставки залежить від адреси доставки.
  • Мінімальна вартість кур’єрської доставки у Харкові 69 грн.
  • У разі, якщо кур'єр приїжджає за адресою клієнта два рази в одне й те саме часове вікно, клієнт оплачує кожну доставку (можливість узгоджується індивідуально).

Вам потрібно зробити декілька окремих замовлень (на різні чеки), але Ви хочете, щоб вони були об'єднані в одну доставку. При оформленні доставки, що складається з декількох, але не більше трьох, замовлень на одну адресу, на одне вікно доставки та з одного магазину - вартість доставки буде розраховуватись як для одного замовлення, що також включає в себе сукупну вагу по усім замовленням. Якщо Вам необхідно оформити доставку, що складається з чотирьох і більше замовлень, то вартість доставки буде збільшуватися на 10 грн. за кожне наступне замовлення, а перерахунок вартості ваги буде здійснюватись відповідно до тарифів, означених вище.

Доставка важких замовлень

При оформленні замовлення загальною вагою більше 30 кг буде нараховуватися додаткова комісія у розмірі до 21 грн за кожні 10 кг перевищення

Об'ємні одиниці товару

Приклад: кошик 50л, карнізи для ванн, санчата - доставляються на індивідуальних умовах.

Відміна замовлення

  • Кур'єрська служба залишає за собою право відмінити замовлення у випадку неможливості його доставки (паводки, землетруси, катаклізми, складна транспортна ситуація у місті, або якщо адреса пункта доставки знаходиться в зоні, до якої неможливо під'їхати на автомобілі ближче ніж в радіусі 50 метрів). У випадку відміни замовлення, Клієнт може самостійно повторити замовлення на сайті.
  • Ми залишаємо за собою право проводити інформування Клієнтів про відміну замовлень шляхом смс-повідомлення (максимум за 2 години до кінця обраного вікна доставки).
  • Якщо ми не зможемо зв'язатися з Вами, компанія залишає за собою право перенести Ваше замовлення на наступне вікно доставки чи відмінити його.
  • Відмінити замовлення чи перенести його на інше вікно доставки після його оформлення Ви маєте можливість зателефонувавши до контакт-центру за номером (057) 761 34 40.

При цьому зміни до замовлень приймаються:

  • для замовлень з доставкою до 18:00 - до 09:00 поточного дня;
  • для замовлень з доставкою до 22:00 - до 13:00.

Закриття вікон доставки

Іноді доставка на обране вікно недоступна. В такому випадку Ви побачите на головній сторінці позначку "Завантажено" для цього вікна доставки. Приносимо свої вибачення, якщо Ви мали намір зробити замовлення, а доставка на потрібний Вам час була закрита. На даному етапі, це єдина можливість забезпечити гідний рівень сервісу для вже оформлених замовлень у разі пікового попиту.

Cамовивіз

Ваше замовлення буде зібране в супермаркеті Восторг за адресою: вул. Клочківська, 134 Б, де Ви зможете забрати його з 10:00 до 19:00.

Способи оплати при самовивозі:

  • Готівка
  • Карткою Visa/Mastercard на сайті
  • Карткою Visa/Mastercard під час отримання замовлення

Оплата

  • Готівкою під час отримання зібраного кошика, на основі загальної суми замовлення по чеку.
  • Карткою Visa/Mastercard на сайті.
  • Прохання перевіряти коректність решти одразу в присутності кур'єра.

Збірка

  • Ми зобов'язуємося зібрати для Вас найсвіжіші та найякісніші продукти, що є у наявності. Ваш особистий збирач зацікавлений у тому, щоб виконати Ваші вказівки максимально точно. Детальніше про збирання
  • Ваше замовлення буде упаковане в пакети обраної мережі, які оплачуються окремо.
  • Побутова хімія пакується окремо.
  • Залежно від об'єму замовлення та категорій обраних товарів, Ваше замовлення буде упаковано в один чи більше пакетів (їх вартість додається до Вашого замовлення).
  • Під час транспортування, заморожені та охолодженні продукти знаходяться у термо-ящиках, в яких підтримується необхідна для продуктів температура.
Товар додано до кошику